Bagaimana untuk mengenakan jimat untuk nasib: memilih azimat, menarik wang, konspirasi di atas batu

Azimat atau azimat tidak boleh berfungsi tanpa caj yang sesuai. Tetapi bagaimana untuk mengecas azimat di rumah? Tidak perlu meminta bantuan ahli sihir dan ahli sihir untuk menjalankan upacara yang bertujuan untuk mendapatkan kekuatan dengan azimat.

Untuk melakukannya sendiri - untuk membuktikan kepada kuasa yang lebih tinggi bahawa seseorang itu mampu terlalu banyak layak memakai atribut ajaib. Jadi ada peluang untuk mendapat nikmat syurga dan roh.

Anda juga harus mengetahui sama ada azimat orang lain memerlukan pembersihan sebelum digunakan.

Ritual penyucian atau pengecasan dengan tenaga yang diperlukan dilakukan dalam lima cara. Mana satu untuk dipilih bergantung pada tujuan azimat dan sikap terhadap kuasa semula jadi tertentu orang yang melakukan penyucian ritual.

Azimat dan azimat untuk tuah

Bagaimana untuk mengecas azimat dan mengapa melakukannya

Mari kita turun ke butiran. Mengapa melakukan tindakan ritual dan bagaimana untuk mengenakan jimat itu sendiri?

  1. Mula-mula pilih watak yang betul dan sesuai, lukisan.
  2. Kedua, jampi yang dibeli atau dibuat oleh pemiliknya sendiri tidak mempunyai kuasa. Dia kena biasakan diri. Kemudian cas dengan tenaga yang diperlukan.
  3. Ketiga, adalah perlu bahawa ia berfungsi untuk pemilik jimat.

Setelah memenuhi tiga perkara syarat, kita boleh mengatakan bahawa kuasa unsur, sihir putih atau hitam akan melindungi pengagum mereka. Di samping itu, adalah wajar membersihkan sifat pelindung negatif secara berkala.

apa itu azimat bertuah

banyak nasib

Pendekatan yang betul apabila memilih azimat yang membawa tuah adalah penting. Dengan bantuan azimat, masalah akan memintas pemilik, dan hubungan dengan orang biasa dan atasan akan bertambah baik tiga atau lima kali ganda. Sebelum mengecas azimat bertuah, anda harus memilih yang betul.

Ini boleh jadi cangkerang, batu yang kelihatan menarik atau syiling lama yang anda temui secara tidak sengaja. Mengeringkan semanggi empat daun disyorkan untuk nasib baik dan perlindungan. Mencarinya sukar, tetapi mungkin. Selepas pengeringan, bawa tumbuhan di dalam dompet atau poket anda.

Kaki arnab untuk nasib

Dengan mengandaikan anda tidak mempunyai banyak nasib dengan penemuan, buat sendiri. Semasa proses pembuatan, gunakan herba, loya, ladam atau gabungan tumbuhan yang menarik (oak, aspen, agave, rose). Pilih kombinasi yang paling mudah, kaedah mengecas azimat dalam kes ini tidak akan menjadi lebih rumit.

Jangan lupa untuk membersihkan diri anda daripada negatif dan tenaga orang lain sebelum mengaktifkan. Sebagai contoh, laut atau darat memberikan kuasa kepada apa sahaja yang ada di dalamnya. Ia tidak selalunya kebahagiaan atau cinta. Ada kemungkinan air mata atau kesedihan.

Juga azimat yang dibeli dibersihkan oleh tenaga pencipta dan penjual. Azimat itu diambil oleh sekurang-kurangnya lima orang sebelum dijual. Dan ini menunjukkan bahawa beberapa pemikiran yang negatif kekal pada produk.

Batu jimat untuk nasib

untuk cinta

Jimat untuk cinta tidak sepatutnya mempunyai bentuk segi empat sama atau segi tiga. Ia tidak perlu memotong jantung atau angsa. Biarkan ia menjadi benda kecil yang tidak berbentuk tetapi dengan tepi bulat atau bujur. Mengaktifkan azimat format ini adalah lebih mudah. Ia secara khusus akan bertujuan untuk menarik cinta dan persefahaman bersama.

Azimat cinta tanpa syarat

Kami juga mengambil kira hakikat bahawa bahan itu dipilih secara semula jadi dan tidak membawa kematian atau kecederaan. Ini adalah rantai kunci bulu atau kaki, ekor kuda. Jika pokok digunakan, biarkan selak kering dan kemudian gunakan rune, tanda atau lukisan yang akan membantu menarik cinta.

Azimat yang dikenakan untuk cinta harus sentiasa dekat dengan pemiliknya. Jika pilihan jatuh pada beg buatan tangan dengan rambut kekasih, jangan lupa bahawa anda memerlukan mantra cinta untuk membaca teks.

Satu lagi peraturan wajib ialah memakai azimat dari salib dada.

Jimat untuk cinta

Untuk duit

Bagaimana untuk mengenakan jimat supaya jisim wang terapung ke tangan anda? Mula-mula pilih produk yang sesuai untuk proses tersebut. Pilihan terbaik ialah:

  • syiling ditemui;
  • Syiling daripada denominasi yang sama dikumpul dalam tempoh tiga bulan;
  • barang kemas yang diperbuat daripada logam berharga;
  • Bil-bil.
Kasut kuda untuk nasib dan wang

Mencipta azimat untuk wang dan nasib baik dalam perniagaan tidak sukar. Semua yang anda perlukan ada di tangan: tanah liat atau kapur, kayu atau kadbod. Pencipta azimat diwajibkan untuk menyambung dua bahagian yang sama bentuk bulat. Gunakan benang merah atau emas untuk menyambung. Tambah rune atau aksara slavik.

Nota yang diaktifkan untuk kekayaan tidak boleh ditukar. Prosedur pembersihan dan pengaktifan perlu diulang setiap enam bulan. Jimat wang bukan sahaja mengaktifkan tanda dan simbol, tetapi juga cahaya bulan baru. Lakukan ritual pada masa apabila kedua-dua lampu kelihatan di langit: matahari dan bulan. Dijamin mencukupi.

katak berkaki tiga untuk nasib baik

Sebelum anda mengecas azimat, anda harus memahami satu perkara penting: anda tidak boleh melakukan tanpa perintah dan ritual tertentu. Semasa perbuatan ajaib, tenaga azimat dan pemiliknya bertukar. Ritual itu berfungsi untuk menggabungkan aliran tenaga.

Terdapat tiga cara untuk membeli jimat:

  • Pembelian dari tangan azimat yang dibuat oleh orang lain;
  • buat sendiri;
  • buatan kilang.

Ketiganya melibatkan pemurnian, penjinakan, dan pengaktifan. Kendalikan perkara ini dengan penuh tanggungjawab. Berlakon atau mantra secara tidak betul, anda boleh merosakkan azimat dan menakutkan nasib, cinta, wang, dll. Kuasa yang lebih tinggi tidak memaafkan kesilapan, dan lebih-lebih lagi sikap cuai terhadap proses, tidak percaya pada kuasa mereka. Adalah penting untuk membersihkan azimat orang lain sebelum digunakan.

Masa upacara juga dipilih dengan teliti. Kaedah pemuatan dipilih mengikut unsur-unsur mengikut tanda-tanda zodiak. Bagi pengamal, atau yang tidak melakukan upacara pertama yang berjaya dalam hidup, terdapat peluang untuk menggunakan pengecasan menggunakan kuasa gabungan unsur-unsur.

Ritual yang membawa kebahagiaan

Pengecasan empat elemen

Tidak sukar untuk menjalankan acara ritual untuk membersihkan dan mengecas diri sendiri, tetapi dengan syarat orang itu mematuhi peraturan. Arahan tidak sukar. Ikuti tingkah laku yang betul dan penyediaan bahan-bahan yang diperlukan. Setiap elemen memerlukan penghormatan dan tingkah laku yang sesuai.

caj empat unsur

kebakaran

Mengecas azimat dengan kuasa api hendaklah dilakukan pada waktu matahari terbenam. Cahaya matahari seperti api. Jimat dalam kes sedemikian hanya boleh dibuat daripada batu atau logam tahan lama.

Bahan sedemikian sempurna menyerap daya berapi. Selepas penyucian dan pengerasan dengan api, tiada apa yang akan mengancam pemilik azimat. Tetapi nasib, perlindungan daripada kebakaran dan tuah dalam semua usaha terjamin.

Perubahan bermula serta-merta pada hari acara.

air

Untuk tanda air dan udara, membersihkan satu atau lebih azimat dengan air adalah sesuai. Pilihan ini dilarang untuk yang berapi-api, kerana kekurangan keserasian elemen yang lengkap. Orang yang tergolong dalam unsur bumi boleh menggunakannya, tetapi hanya semasa musim bunga atau musim panas.

Gunakan hanya air hidup (mata air atau peleburan) untuk ritual. Berbelanja sendirian dari mengintip. Teknik ini memerlukan ketepatan dan penjagaan. Menyapu air ritual juga dilarang. Pengeringan sendiri sepenuhnya diperlukan.

Bumi

Mengaktifkan jimat dengan tanah sangat mudah digunakan. Selepas aktiviti pembersihan dan membiasakan diri dengan tenaga anda, kami menegaskan bahawa azimat kekal di dalam tanah selama sekurang-kurangnya 24 jam.

Tanah mesti hidup dan bernafas dengan baik. Tanah yang sesuai di taman atau di halaman rumah anda sendiri. Sebaik sahaja anda menggali lubang, langkah di atasnya tiga kali. Mulakan dengan kaki kanan.

Selepas menggali, azimat itu dipakai lebih ketat pada badan pada siang hari.

Dengan kapal terbang

Untuk membersihkan atau mengecas azimat dengan bantuan roh udara, pilih hari yang cerah dengan langit yang cerah tanpa awan.

Ritual itu dilakukan pada awal pagi sambil udara bersih dan segar, tanpa campuran bau kimia. Anda akan pergi ke kawasan terbuka di alam semula jadi yang tidak mempunyai rumah (hutan, taman atau kehijauan adalah sesuai).

Pegang azimat pada tapak tangan yang dihulurkan selama 2-3 minit. Sekarang bawa ke bibir anda dan tiup perlahan pada hujung tiga kali.

Mengenai konspirasi

Azimat bukan sahaja bertujuan untuk menyerap tenaga unsur dan pemiliknya dalam mana-mana atau semua ritual pemurnian, pengaktifan dan pengecasan.

Dia perlu mendengar fikiran pemilik, merasakan suaranya dan kehangatan badan.

Dalam kes ini, teks sihir mesti digunakan. Setiap elemen mempunyai konspirasi sendiri:

  1. Pembersihan. "Roh Unsur, datang. Tolong. Keluarkan negatif dan kotoran dari azimat (azimat, azimat). Minta orang lain mengeluarkannya, tetapi saya akan kekal dan tidak ketinggalan. bantu saya dengan segala-galanya"
  2. Untuk jimat adalah penting untuk merasakan emosi positif. Fikiran dan keinginan yang hanya membimbangkan saat-saat tertentu harus diarahkan. Jadi, sebagai contoh, untuk menarik kebahagiaan anda berkata, "Saya menarik kebahagiaan, saya mengusir kemalangan dan kemarahan manusia. Iri hati lenyap, dan kebaikan dan kebahagiaan semakin dekat. Mereka duduk di atas azimat, tinggal, berakar.
  3. Pada penyucian api: "Semangat api, tolong! Kekuatan, kesabaran dan tuah marah. Lampirkan pada azimat dengan lilin.

Air dan Udara tidak memerlukan membaca teks khas dan menyebut pola perkataan tertentu. Mereka kuat, namun baik dan positif dalam segala hal.

Bagaimana untuk mengecas azimat Slavic

Dalam dekad yang lalu, orang mula kembali ke akar mereka. Salah satu pulangan ini dipanggil pemerolehan simbol dan azimat. Azimat Slavia dicipta oleh nenek moyang dengan ketat mengikut unsur-unsur. Tetapi mereka sentiasa didakwa dengan cara yang sama: melalui api ritual. Mari kita lihat contoh. Bagaimana untuk mengenakan azimat Slavic Molvinets, yang melindungi daripada kerosakan dari mata jahat, serta dari orang jahat? Kami mengikuti arahan:

  • kami membuat azimat;
  • kami menjalankan pembersihan;
  • kita mengecas dengan tenaga kita;
  • kami menyediakan api ritual dengan persembahan kepada tuhan-tuhan (dalam bentuk perigi atau piramid terpotong);
  • kita pastikan ada kebenaran untuk bersuci (persembahan mesti jatuh di tengah api).

Azimat Slavic sama ada diletakkan di sebelah abu, atau ditutup dengan abu dari api selama sehari.

Azimat untuk nasib dan wang: foto, pendapat, bagaimana untuk melakukannya sendiri

Sejak zaman purba, orang telah cuba menarik kekayaan dan kekayaan dengan bantuan pelbagai ritual ajaib, azimat, konspirasi dan azimat untuk nasib dan wang, tidak menjadi pengecualian. Semua ahli silap mata, psikik dan penyembuh berkata dengan yakin bahawa azimat yang dipilih dengan betul atau buatan sendiri boleh membawa tuah dan kemakmuran.

Sekiranya pemilik tanpa syarat percaya pada kuasa jimatnya, nasib pasti akan tersenyum kepadanya, dan kekayaan material akan menjadi bonus yang menyenangkan untuknya. Pertimbangkan azimat popular untuk nasib dan wang.

Jenis-jenis azimat

Terdapat banyak pilihan azimat yang kuat untuk nasib dan wang. Anda boleh membeli siap atau membuat sendiri azimat, memerhatikan syarat-syarat tertentu untuk pembuatannya.

Ramai yang mendengar nasihat ahli nujum hebat Vanga, seseorang mengikut arahan ahli nujum terkenal Tamara Globa, dan ada juga yang menyelidiki sejarah silam dan mencipta azimat yang popular pada zaman Golden Horde.

Amulet of Vanga untuk nasib dan wang

Azimat Vanga untuk nasib dan wang

Psikik dan penyembuh yang hebat Vanga sepanjang hidupnya membantu ramai orang yang meminta bantuannya. Tetapi walaupun selepas kematian mereka, orang mencari penebusan dari masalah dan kesusahan, mencari apa yang mereka mahu dengan mengikuti nasihat mereka.

Vanga berhujah bahawa alam semula jadi adalah sumber utama, gudang komponen yang diperlukan untuk seseorang itu bahagia. Anda hanya perlu tahu cara menggunakannya dengan betul.

Untuk mencipta azimat yang kuat yang akan menarik wang dan nasib baik, dia menasihatkan untuk menggunakan daun dan ranting kismis. Pada musim bunga, beberapa cawangan nipis perlu dipotong dari semak currant. Ambil reben hijau, buat tiga potong daripadanya, setiap satunya harus lebih panjang daripada cawangan.

Anyaman jalinan daripada ranting dan reben, reben dan ranting berselang seli. Sambungkan corak yang terhasil ke dalam cincin yang menyerupai gelang. Kencangkan kedua-dua hujung dengan tiga simpulan dan keluarkan azimat dari mata manusia.

Selepas dahan kering, azimat sudah siap. Sepanjang tahun dia mesti sentiasa bersama pemiliknya: sama ada memakainya di lengan atau memasukkannya ke dalam poket. Selepas setahun anda perlu membakarnya dan menjadikan diri anda yang baru.

Azimat untuk nasib dan wang oleh Tamara Globa

Tamara Globa - ahli nujum terkenal pada zaman kita - percaya bahawa orang yang sia-sia berhenti mempercayai kuasa ajaib azimat. Menurutnya, azimat ialah alat yang sangat bertenaga untuk mendapatkan apa yang anda inginkan.

Tamara mempunyai azimat sendiri yang membawa tuahnya. Ini adalah syiling yang jatuh ke tangannya dari Siberia. Di sana syiling azimat dikenakan kuasa istimewa, setelah melakukan ritual bagi pihaknya supaya ia akan berkhidmat kepada pemilik tertentu. Sesiapa sahaja boleh memesan azimat peribadi sedemikian di sana.

Azimat Imperial untuk nasib dan wang

azimat empayar untuk nasib dan kekayaan

Legenda mengelilingi jimat ini, salah satunya adalah penerimaan syiling khas oleh Peter I muda dari sami Trinity-Sergius Lavra. Di atas syiling ini, tiga diakon membaca doa sepanjang malam, dan kemudian menyerahkannya kepada Peter, mengatakan bahawa kini kejayaan dalam semua urusan menantinya, kebahagiaan dan kekayaan akan menjadi temannya dalam segala hal.

Malah, semua masalah yang dihadapi oleh putera muda itu pada masa itu telah diselesaikan, dan Peter I kemudiannya menjadi seorang maharaja yang hebat sendiri. Sejak itu, ramai maharaja telah memakai azimat syiling mereka sendiri.

Sekarang ahli silap mata profesional terlibat dalam pembuatan jimat sedemikian, yang boleh dipesan melalui Internet. Doa dibacakan kepadanya untuk seseorang, maka hendaklah ada seorang sahaja pemiliknya. Anda boleh membuat sendiri azimat imperial, tetapi ini memerlukan sikap yang serius dan iman yang kuat.

Azimat Gerombolan

Azimat Gerombolan

Satu lagi azimat, yang pemiliknya tidak akan mempunyai sebarang keperluan material, ialah azimat Horde. Sehingga kini, jumlah maklumat yang mencukupi mengenainya telah disimpan. Pada zaman dahulu ia adalah duit syiling Golden Horde yang disilangkan dengan tali.

Kini jimat seperti itu boleh dipesan daripada orang yang berpengetahuan atau dibuat sendiri.

Azimat Muslim untuk wang dan nasib baik

azimat muslim untuk wang dan tuah

Umat Islam juga memakai pelbagai azimat ajaib yang membantu mereka memperoleh kemerdekaan kewangan. Azimat yang paling popular dianggap sebagai sekeping kertas di mana perkataan tentang kekayaan dari Ruqi ditulis. Jimat sedemikian disembunyikan dalam bekas kulit dan dipakai dengan berhati-hati. Kehilangan itu akan menjadi petanda buruk.

Benang merah

Jimat benang merah

Azimat benang merah dianggap sebagai azimat terkuat untuk nasib, wang dan perlindungan. Benang harus dipilih dari bahan semula jadi. Pilihan yang paling sesuai ialah bulu.

Selalunya orang cuba memperolehnya di Israel yang suci. Saudara terdekat harus mengikat benang dengan tangan. Ikat benang dalam tujuh simpulan. Untuk menambah wang, syiling diletakkan pada benang.

Mengapakah azimat buatan sendiri lebih baik daripada yang dibeli di kedai?

Orang yang mencari kekayaan dan kesejahteraan sering tertanya-tanya di mana azimat untuk nasib dan wang dijual. Anda boleh membelinya di kedai khusus dengan profil esoterik-ajaib. Anda juga boleh membuat pesanan individu kepada ahli silap mata atau psikik, kerana mereka tahu cara membuang azimat untuk wang dan nasib.

Baru-baru ini, Internet telah menjadi cara paling biasa untuk membeli azimat untuk nasib baik, menarik wang dan meningkatkan kesihatan. Tetapi barang ajaib seperti itu mudah dibuat sendiri. Adalah dipercayai bahawa azimat buatan tangan jauh lebih berkesan, kerana apabila menciptanya, fikiran anda tertumpu pada matlamat tertentu.

Di samping itu, adalah mungkin untuk memilih mana-mana pilihan untuk membuat azimat yang menggembirakan anda.

Bagaimana untuk membuat azimat untuk nasib dan wang dengan tangan anda sendiri?

bagaimana membuat azimat untuk nasib dan wang dengan tangan anda sendiri

Untuk membuat azimat untuk nasib dan wang dengan tangan anda sendiri, anda memerlukan beberapa bahan (khusus untuk setiap kaedah), dan yang paling penting, sikap positif, keyakinan terhadap keberkesanan jimat dan kekuatan pemikiran.

syiling ajaib

Syiling ajaib adalah azimat yang paling biasa untuk menarik wang. Semasa bulan purnama, anda perlu mengambil syiling, masukkan ke dalam piring berisi air dan letakkan di tingkap di bawah sinaran bulan. Anda akan mengecas azimat dengan tenaga bulan. Anda harus sentiasa membawa syiling ini bersama anda, sebaik-baiknya dalam dompet anda.

Jimat lilin

Untuk membuat azimat sedemikian, anda perlu membeli lilin. Pada bulan waxing pada tengah malam, masukkan ke dalam balang dan kemudian nyalakannya. Secara mental, nyalaan lilin menyampaikan keinginan anda, anda boleh berbisik perlahan. Wax menyimpan semua maklumat yang anda berikan. Apabila lilin terbakar, lilin mengeras, ia mesti dimasukkan ke dalam beg khas dan sentiasa dibawa bersama anda, tanpa menunjukkan sesiapa.

Dari benang

Ini adalah salah satu azimat yang sangat kuat untuk menarik tuah dan wang. Anda perlu membeli benang warna yang berbeza dan tocang kuncir daripada mereka. Katakan hajat wang anda semasa menganyam. Kemudian sambungkan jalinan ke dalam gelang dan letakkan di kaki kiri anda. Selepas menunaikan hajat, tanggalkan gelang tersebut dan bakar dengan ucapan syukur.

beg duit

Jimat ini dicipta untuk kemakmuran keluarga. Jadi jika tiada keluarga dan orang asing tinggal di rumah itu, ia tidak akan berfungsi.

Jahit beg sendiri dari mana-mana kain. Syiling pelbagai denominasi dikumpulkan, dibasuh dalam air bersih, dan kemudian dibentangkan di atas meja. Syiling bernasib baik, mereka diletakkan di dalam beg sementara mereka perlu dituturkan: "Kopeck kepada kopek, nikel kepada nikel, lima puluh dolar kepada lima puluh dolar, ruble kepada ruble, sekeping emas kepada sekeping emas, semuanya ke mahkamah. "

bola wang

Syiling atau wang kertas perlu dibalut menjadi bola dengan benang bulu hijau. Fikirkan tentang wang semasa lampin. Letakkannya di atas pintu depan di dalam rumah tetapi dengan cara yang tersembunyi dari mata yang mengintip.

perkara kecil

Kadang-kadang kita terjumpa perkara-perkara kecil dalam hidup yang segera menarik perhatian kita. Ia boleh menjadi apa sahaja: kerikil, cengkerang, patung, barang kemas. Perkara kecil seperti ini menyumbang kepada kejayaan anda.

pokok wang

Sebelum menanam bunga rumah, anda perlu menanam syiling dalam pasu tanah. Apabila anda menjaga bunga, anda mesti ingat bahawa anda melabur untuk kemakmuran masa depan. Tidak seperti azimat lain, tumbuhan itu tidak boleh disembunyikan daripada orang luar.

ladam di atas pintu

Horseshoe - azimat Slavic untuk wang dan nasib. Anda perlu meletakkan ladam di atas pintu dengan kaki dari dalam rumah dan fikirkan kesejahteraan masa depan.

Batu azimat untuk nasib dan wang untuk tanda-tanda zodiak

Azimat untuk tanda zodiak

Cara popular untuk menarik tuah ialah menggunakan batu yang sepadan dengan tanda zodiak anda. Anda boleh membeli barang kemas dengan batu sedemikian atau membeli batu yang berasingan. Syarat utama ialah ia mesti menggembirakan pemilik, jika tidak, tidak akan ada faedah.

  1. Untuk Aries, pencinta renda, berlian, nilam, amethyst, delima adalah sesuai.
  2. Azimat yang diperbuat daripada zamrud, jadeite dan akik membawa tuah dan wang kepada Taurus yang setia dan stabil.
  3. Gemini yang ingin tahu lebih baik menggunakan topaz, alexandrite, garnet, agate, beryl.
  4. Azimat wang dan tuah untuk Kanser intuitif akan menjadi zamrud, mutiara dan mata kucing.
  5. Singa unik akan bertuah terima kasih kepada delima, ambar dan chrysolite.
  6. Virgo yang betul dan rasional diperkaya dengan bantuan jed, jasper, kyanite dan krisolit.
  7. Berlian, aquamarine, opal atau lapis lazuli akan membantu Libra, mengagumi segala-galanya di sekeliling mereka, untuk menarik nasib baik.
  8. Scorpios tegas, tuah dijamin oleh opal hitam, mata kucing, garnet, aquamarine.
  9. Penembak kuasa tidak boleh melakukannya tanpa lapis lazuli, turquoise dan chrysolite.
  10. Malachite, delima, onyx akan membantu status Capricorn.
  11. Terima kasih kepada nilam, amethyst, zirkon, Aquarian kreatif mendapat kesejahteraan.
  12. Nah, Pisces yang kreatif memerlukan batu bulan, mutiara untuk menarik wang.

Cara menyebut sesuatu, barang, rantai kunci atau azimat untuk nasib baik

bagaimana untuk mengatakan sesuatu untuk nasib

Jika anda sentiasa diganggu oleh sekumpulan pepijat, itu adalah sebab yang serius untuk mula memikirkan cara mengubah segala-galanya. Terdapat dua jalan keluar: beralih kepada pelihat dengan kebolehan ajaib, atau berkenalan dengan upacara asas yang boleh anda lakukan sendiri, dan keberkesanannya akan dirasai dengan serta-merta.

Adalah penting untuk diingat bahawa hasil akhirnya bergantung bukan sahaja pada kata-kata yang diucapkan atau topik yang dipilih untuk konspirasi, tetapi juga pada pematuhan peraturan tertentu oleh orang yang melakukan ritual.

Perkara yang perlu diketahui oleh semua orang yang ingin mengatakan sesuatu untuk cinta, kebahagiaan dan kebahagiaan:

Maskot Gajah
  • Malah sihir putih boleh berbahaya, jadi anda perlu memikirkan akibatnya sebelum menggunakan bantuannya. ;
  • Jika anda tidak dapat mempelajari kata-kata doa, anda boleh menulisnya pada sekeping kertas, tetapi selepas membacanya, segera bakar dengan nyalaan lilin gereja;
  • Semasa upacara, orang yang melaksanakannya mesti berada di dalam bilik. Kebisingan, jenaka, ketawa dan kehadiran orang yang tidak dikenali tidak dibenarkan;
  • Ia tidak disyorkan untuk melakukan ritual semasa kehamilan: ini penuh dengan masalah dengan anak atau melahirkan anak, dan pada masa akan datang anak anda mungkin ditakdirkan.
  • Azimat dari mata jahat
  • Jika atas sebab tertentu tidak mungkin membaca konspirasi itu sendiri (mis. ketakutan), anda boleh meminta bantuan orang lain, tetapi kemudian anda pasti harus berterima kasih kepada mereka kerana berbuat demikian konspirasi itu menuju ke arah yang betul.
  • Adalah disyorkan untuk menahan diri daripada alkohol dan makanan yang tidak sihat 3 hari sebelum prosedur. Diet harus termasuk hanya makanan yang sihat: mereka mempunyai tenaga positif;
  • Beberapa hari sebelum upacara, anda harus cuba mengelakkan pertengkaran dan skandal: ia memberi kesan negatif kepada medan tenaga;
  • Anda tidak boleh memberitahu sesiapa tentang niat anda untuk melakukan ritual itu, walaupun selepas ia telah dilakukan. Segala-galanya mesti dirahsiakan, jika tidak, konspirasi tidak akan berjaya.

Jika anda mengambil kira butiran di atas semasa menjalankan upacara, anda boleh menjadikannya benar-benar selamat dan berkesan, dan kemudian ia benar-benar akan menarik nasib baik dan kebahagiaan.

Bagaimana anda mengatakan nasib?

Untuk sentiasa bertuah dalam semua perkara, anda perlu mencari perkara kegemaran anda dan membaca doa sedemikian sebanyak 12 kali untuk menarik kesejahteraan, yang pasti akan menjejaskan semua bidang kehidupan.

"Seperti tupai memakai kot bulu, tidak menanggalkannya, jadi anda akan (sebutkan satu perkara) saya bernasib baik, membawa tuah. semoga begitu! "

Terdapat satu lagi pilihan untuk majlis itu, yang mana anda memerlukan pin mudah:

  • Kita sedang menunggu bulan mencapai fasa bulan baharu;
  • Pada tengah malam kami mengambil pin dan membaca tentangnya:

"Bulan dilahirkan semula, kuasanya terjaga dan terus kepada saya. Kebahagiaanku tidak akan tercabut dari jarum ini, sebagaimana bulan tidak akan pernah terpisah dari langit. Di hadapan nasib saya untuk mengikuti saya, saya melakukannya dengan sangat baik! Amin! "

Adalah dinasihatkan untuk melakukan ritual sedemikian setiap kali ada bulan purnama, dan kemudian nasib pasti tidak akan pergi.

Konspirasi untuk Kekayaan dan Kebahagiaan

Keadaan kewangan yang sukar boleh diperbetulkan dengan mudah dengan syiling 5 kopeck jika anda mengatakannya seperti ini:

Kami meletakkan wang di telapak tangan kiri dan membaca konspirasi yang direka khas untuk ini:

"Wang kepada wang, dompet kepada dompet. Seperti matahari keemasan dengan cahaya, begitu juga sen saya bersinar, membawa wang, memberi kegembiraan. Seperti yang saya katakan, selesai. Jadilah kuat dalam kata-kata saya dan tegas dalam tindakan saya. Dalam nama Bapa dan Putera dan Roh Kudus. Amin. "

Kami membawa syiling bersama kami selama setahun dan kemudian mengulangi upacara itu lagi.

Adalah dinasihatkan untuk tidak memberikan wang kepada sesiapa sahaja, dan selepas ritual untuk memasukkannya ke dalam dompet dalam beg yang berasingan.

Pendapat tentang azimat untuk nasib dan wang

Azimat yang menarik wang dan tuah mempunyai penilaian yang berbeza. Di antara kelebihannya, orang melihat peningkatan sebenar dalam hal ehwal material selepas membuat azimat dengan tangan mereka sendiri.

Ramai orang menyukai azimat yang dibeli. Kelemahannya sudah pasti termasuk penipuan yang meluas apabila membuat pesanan melalui Internet. Ya, dan penipu ahli sihir bukan perkara biasa. Kelemahannya juga termasuk kos mahal jimat yang dibeli atau ditempah.

Sekiranya anda takut penipu, maka buatlah azimat seperti itu dengan tangan anda sendiri, sambil percaya, jangan ragukan faedahnya, maka nasib tidak akan berlalu. Tetapi anda tidak sepatutnya meletakkan semua tanggungjawab pada azimat, anda perlu cuba mengubah kedudukan anda sendiri. Dan jimat akan membantu anda dalam hal ini.